مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-10حوادث

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی معرفی شد


طی آیینی از حمید حسین پور مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی قدردانی و حمید منجم به عنوان سرپرست جدید این نهاد معرفی شد.

- تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یکی از اساسی ترین و منسجم ترین نهاد غیر دولتی کشور محسوب می شود و در تمامی حوادث در نوک پیکان امدادرسانی قرار دارد که با همکاری ستاد بحران استانداری حوادث را مدیریت می کند.

وی افزود: کشور و استان ما جزو پنج استان حادثه خیز کشور است که از 43 حادثه رایج 33 حادثه در استان ما رخ می دهد و علاوه بر حوادث رایج حوادثی مانند آتش سوزی و کرونا نیز وظایف هلال احمر را در طی این سالها سنگین کرده است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی بر روی گسل قرار دارد و این امر می طلبد که آمادگی هلال احمر باید همیشه مدنظر باشد چراکه شهر تبریز پنج گسل دارد و حرکت جزیی هرکدام از آنها خطرات و خسارات زیادی به بار می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به حوادث و زلزله های کرمانشاه، ورزقان، میانه، سراب، سیل های آذرشهر، عجبشیر و حوادث جاده ای و امدادهای کوهستان، برف و کولاک و درراه ماندگان اشاره کرده و گفت: در تمامی این حوادث نیروهای هلال احمر در خط مقدم امداد رسانی ایقای نقش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی معرفی شد

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی معرفی شد