مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-10سياسي

امنیت و آرامش استان را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم


معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: در استان تهران مشکل قابل حلی وجود ندارد که بخواهد امنیت استان را به هم بزند، اقتدار و امنیت آرامش موجود را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران صبح امروز در آیین رونمایی از یادمان شهدا و افتتاح ساختمان جدید فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: گرامی می داریم نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی به خصوص سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی را که در راستای اعتلای و اقتدار نظام به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی گفت: در استان تهران مشکل قابل حلی وحود ندارد که بخواهد امنیت استان را به هم بزند، اقتدار، امنیت آرامش موجود را مدیون نیروهای نظامی و انتطامی هستیم.

وی افزود: حس آرامش که نیروهای انتطامی به مردم می دهند از خود آرامش مهمتر است، در استان تهران شاهد آرامش  و امنیت قابل لمس در بین مردم هستیم.

وی تاکید کرد: اگر در شهر و استان ارامش و امنیت نباشد بی شک شاهد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی نخواهیم بود، اگر در شهرها آرامش نباشد بی شک سرمایه دار ها دارایی خود را  در حوزه اقتصادی سرمایه  گذاری نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش استان را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم

امنیت و آرامش استان را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم