مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-10اقتصادي

آغاز طرح بیمه سلامت همگانی رایگان در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به خدمات درمانی یکی نیازهای مردم در جوامع امروزی است، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی بیماران فقط باید دغدغه بهبود بیماری خود را داشته باشند لذا توجه به مسائل درمانی و بیمه ای یکی از نیازهای جامعه است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به افزایش هزینه های درمانی در کشور و در چندسال گذشته گفت: در چند وقت اخیر سپاه قدس گیلان در حوزه خدمات درمانی اقدامات خوبی داشته که مهمترین هدف آن کمک به افراد نیازمند در حوزه مسائل درمانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آغاز طرح بیمه سلامت همگانی در گیلان خبر داد و افزود: در آستانه 22 بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیمه سلامت گیلان با همکاری سپاه قدس گیلان و بسیج، طرح بیمه سلامت همگانی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار گیلان را اغاز کرده است.

عبدالله پور با تأکید بر رایگان بودن طرح بیمه سلامت همگانی در گیلان تصریح کرد: یکی از دلایلی که افراد مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار از خدمات بیمه ای بهره مند نمی شوند مسائل مالی است لذا و به این منظور طرح بیمه همگانی توسط بیمه سلامت در گیلان اغاز و سپاه قدس گیلان وظیفه شناسایی افراد فاقد بیمه را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح بیمه سلامت همگانی رایگان در گیلان

آغاز طرح بیمه سلامت همگانی رایگان در گیلان