مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-10اقتصادي

روند تکمیل سد باغان سرعت بیشتری بگیرد/ پیشرفت 65 درصدی پروژه


استاندار بوشهر با اشاره به پبشرفت 65 درصدی احداث سد باغان گفت: انتظار می رود با اقدامات صورت گرفته شاهد تسریع در روند تکمیل این سد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در بازدید از سد باغان اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی در استان بوشهر تأمین آب مورد نیاز در بخش های مختلف از جمله شرب، کشاورزی و صنعت است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس طرح ها و پروژه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است که برخی با پیشرفت خوبی همراه است و تلاش می شود که روند تکمیل این پروژه ها تسریع شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت سد باغان در تأمین آب مورد نیاز مردم و تأمین آب کشاورزی و کمک به کشاورزان و رونق تولید محصولات کشاورزی افزود: این سد در تأمین آب برای پالایشگاه فجر جم نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به پیشرفت 65 درصدی احداث سد باغان گفت: انتظار می رود با اقدامات صورت گرفته شاهد تسریع در روند تکمیل این سد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سد باغان یکی از مهم ترین طرح های توسعه منابع آب در جنوب استان بوشهر است که با حجم مخزن 32 میلیون مترمکعب، آب را در اختیار بخش شرب، صنعت و کشاورزی منطقه قرار می دهد.

سد باغان دارای ارتفاع 58 متر، طول تاج 310 متر و عرض تاج آن هشت متر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تکمیل سد باغان سرعت بیشتری بگیرد/ پیشرفت 65 درصدی پروژه

روند تکمیل سد باغان سرعت بیشتری بگیرد/ پیشرفت 65 درصدی پروژه