مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان خودرویی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان و سایر شهرهای این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت حرکت خودرویی خانوادگی و رژه موتوری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، عباس صفدری اظهار کرد: با توجه به شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه برای حفظ سلامتی مردم عزیز و همیشه در صحنه و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و سیستان و بلوچستان برنامه ریزی گرامیداشت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت خودروی خانوادگی خواهد بود که تجربه موفق این نوع برگزاری را سال گذشته نیز داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ملت شجاع و رشید ایران اسلامی بویژه مردم سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: به جهت حساسیتی که برای دوام و بقا و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته و دشمنان ما تحت هر شرایطی به دنبال تخریب نظام بوده و هستند و اقداماتی انجام می دهند که موجبات یاس و نامیدی مردم را فراهم می آورند مردم این استان هوشیارانه با حضور حداکثری در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن نشان خواهند داد بر سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان خودرویی برگزار می شود

راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان خودرویی برگزار می شود