مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-10سياسي

افتتاح 8 واحد مسکن مددجویی در بروجن


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بروجن گفت: هم زمان با دهه فجر یک مرکز نیکوکاری و هشت واحد مسکن مددجویی در این شهر افتتاح شد.

- سعید صابریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم زمان با دهه فجر یک مرکز نیکوکاری و هشت واحد مسکن مددجویی در بروجن افتتاح شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بروجن ادامه داد: احداث مسکن، اهدای جهیزیه، ایجاد زمینه اشتغال نیازمندان، تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت، تأمین هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و پرداخت هزینه های درمانی نیازمندان از جمله خدمات این نهاد است.

وی افزود: همچنین هم زمان با دهه فجر 22 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان بروجن اهدا شده است.

صابریان بهره برداری از مرکز نیکوکاری سیدالشهدا(ع) قشقایی شهر نقنه را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان و اضافه کرد: رونمایی از طرح صدقه الکترونیکی، تقدیر از خیران و نیکوکاران، تقدیر از دانشجویان برتر، زنان سرپرست خانوار موفق، کارآفرین برتر در حوزه اشتغال و خودکفایی، خانواده موفق قرآنی، نخبگان تحصیلی و هنری از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان بروجن است.

وی با اشاره به اهدای لوازم ضروری زندگی به خانواده های نیازمند، ادامه داد: در این ایام 273 دستگاه لوازم ضروری زندگی شامل کولر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 واحد مسکن مددجویی در بروجن

افتتاح 8 واحد مسکن مددجویی در بروجن