مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-10سياسي

دعوت احزاب و شخصیت های سیاسی برای حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن


احزاب، جریانات سیاسی و شخصیت های کشوری و لشگری با صدور پیام ها و بیانیه هایی از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن دعوت کردند.

- متن مشروح این بیانیه ها به شرح ذیل است: سردار جلالی: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه ارتقای قدرت ملی است   رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و دهه پنجم انقلاب اسلامی را دهه ارتقای قدرت ملی دانست و تاکید کرد: جنگ ترکیبی دشمن منجر به حذف تمام آسیب پذیری های کشور می شود.

سردار جلالی در این پیام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده نادر از منظر دانش علوم سیاسی و علوم اجتماعی به حساب می آید، آورده است: در حالی که جریان روشنفکری قرن بیستم را قرن پایان دین و معنویت می نامیدند انقلاب اسلامی در پایان این قرن ایده بازگشت دین به عرصه اجتماعی و سیاسی را زنده کرد.

وی با بیان اینکه در تبیین علل انقلاب اسلامی به حدی نظریه پردازان دچار حیرت و شگفتی شده اند که اساسا انقلاب اسلامی سبب شد یک انقلاب در مطالعات علوم سیاسی در زمینه شناشایی زمینه ها و علل وقوع انقلاب صورت بگیرد که به آن موج تبیین فرهنگی انقلاب ها گفته می شود، آورده است:  انقلاب ایران مبتنی بر اعتراض یک طبقه خاص نبود بلکه عموم مردم پیشران انقلاب اسلامی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت احزاب و شخصیت های سیاسی برای حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن

دعوت احزاب و شخصیت های سیاسی برای حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن