مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-10حوادث

افتتاح سامانه پایش تصویری پلیس راهور در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران در آیین افتتاح سامانه پایش تصویری پلیس راهور استان گفت: دوربین های هوشمند پلیس نقش بسزایی در ارتقای امنیت پایدار جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در آیین افتتاح سامانه پایش تصویری پلیس راهور مازندران که به مناسبت دهه مبارک فجر در ساختمان ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ساری برگزار شد، گفت: هوشمند سازی پلیس یکی از اهدافی است که در راستای کیفی سازی خدمات رسانی و ارتقای احساس امنیت در جامعه به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه در استان مازندران تاکنون 3 سیستم هوشمند پلیس راه اندازی شده است، افزود: فرماندهی انتظامی استان با راه اندازی مرکز پیام و کنترل110، مرکز کنترل فضای مجازی و همچنین این مرکز کنترل ترافیکی، گامی مهم و موثر در راستای هوشمند سازی پلیس برداشته است.

سردار میرزایی با اشاره به فعال بودن دوربین های نظارتی درون شهری، تصریح کرد: با نصب دوربین های هوشمند، دیگر نیاز به حضور فیزیکی ماموران در سطح معابر عمومی برای اعمال قانون و برقراری نظم و انضباط ترافیکی نیست.

فرمانده انتظامی استان مازندران از جانمایی برای نصب دیگر دوربین های هوشمند پلیس در سطح استان خبر داد و گفت: در حال حاضر دوربین ها به 2 صورت هوشمند و آنلاین تخلفات رانندگان را ثبت و اعمال قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سامانه پایش تصویری پلیس راهور در مازندران

افتتاح سامانه پایش تصویری پلیس راهور در مازندران