مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-10سياسي

21 کلاس درس به فضای آموزشی بخش کهریزک اضافه شد/ ایجاد اشتغال برای 154 نفر


بخشدار کهریزک با اشاره به اشتغال 154 نفر همزمان با افتتاح پروژه های دهه فجر گفت: با بهره برداری از چهار مدرسه در بخش کهریزک، 21 کلاس درس به فضای آموزشی روستاهای این بخش اضافه شد.

- امین بابایی بخشدار کهریزک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هشت پروژه عمرانی، کشاورزی، درمانی و آموزشی با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، محسن منصوری استاندار تهران، عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در بخش کهریزک به بهره برداری رسید.

وی اعتبار این پروژه ها را 324 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه های دهه فجر امسال، برای 154 نفر اشتغالزایی شد و همچنین با افتتاح پروژه های درمانی و آموزشی بسیاری از مشکلات مردم در این حوزه رفع می شود.

بخشدار کهریزک افزود: پروژه سردخانه شرکت میوه های درخشان در درسن آباد، گلخانه هیدروپرو بیوتیک توت فرنگی در گلحصار، درمانگاه بانو فاطمه اولیا شیرازی در کهریزک، مدرسه شهدای دانشگاه شریف در شورآباد، مدرسه یاران مهدی در صادق آباد، مدرسه آل احمد در قلعه سنگی و پارک مسکن مهر از جمله پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 کلاس درس به فضای آموزشی بخش کهریزک اضافه شد/ ایجاد اشتغال برای 154 نفر

21 کلاس درس به فضای آموزشی بخش کهریزک اضافه شد/ ایجاد اشتغال برای 154 نفر