مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 22:472022-02-10اقتصادي

تامین اجتماعی حسابهای شهرداری فیروزه را مسدود کرد


شهردار فیروزه از مسدود شدن حسابهای این شهرداری توسط تامین اجتماعی خبر داد.

- هادی درودی شهردار فیروزه در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: تامین اجتماعی حساب های شهرداری فیروزه را مسدود کرده است که این موضوع سبب مختل شدن امور شهرداری شده است.

وی افزود: به دلیل کم کاری در سنوات گذشته و عدم پرداخت بدهی 400 میلیون تومانی یکی از پیمانکاران با دستور قضایی 3 دستگاه خوردو شهرداری هم توقیف شده است.

درودی تصریح کرد: توقیف ماشین های خدماتی و عمرانی و بدهی های سنوات گذشته که بر بدنه شهرداری جدید تحمیل شده، سبب تعویق 2 ماه حقوق پرسنل شهرداری فیروزه شده است.

وی با بیان این که تاکنون موفق به پرداخت 400 میلیون تومان بدهی های جاری تامین اجتماعی شده ایم، افزود: از سال 76 تاکنون شهرداری فیروزه به دلایل مختلف حق بیمه پرسنل و حق بیمه قرار داد پیمانکاران شهرداری را به دلیل کمبود اعتبارات و دلایل دیگر با تاخیر پرداخت کرده که میزان بدهی به روز و مطالبه تامین اجتماعی مبلغ 9 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

سال گذشته براساس بخشنامه های تامین اجتماعی تقسیط و تخفیف شامل حال شهرداری شد، اما بعد از پرداخت 3 قسط مجدد به دلیل نبود اعتبارات و درآمد اندک محلی، شهرداری باز هم  موفق به پرداخت اقساط خود نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی حسابهای شهرداری فیروزه را مسدود کرد

تامین اجتماعی حسابهای شهرداری فیروزه را مسدود کرد