مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-11سياسي

عسگر دیرباز: ملت ایران به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی امیدوارند


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی امیدوارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی امیدوارند.

حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت وگو با ایسنا افزود: حضور پرشورملت ایران در راهپیمایی 22بهمن نشان دهنده این است که مردم ایران به آینده روشن نظام امیدوارند.

وی با اشاره به اینکه اگر با گذشته خود ناآشنا باشیم نمی توانیم نسبت به آینده تصمیمات درست بگیریم، تصریح کرد: یک ملت زمانی می تواند آینده خود را رقم بزند که گذشته خود را با هویتی که دارد، بشناسد و با سیر تحولاتی که در جامعه رخ داده آشنا شود.

حجت الاسلام دیرباز با اشاره به اینکه گذشته چراغ راه آینده است، خاطر نشان کرد: یکی از وقایع بسیار مهمی که در تاریخ ایران رخ داده پیروزی انقلاب اسلامی است که منجربه برپایی حکومت و جمهوری اسلامی شده است.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شده ملت ایران خودش برای سرنوشت خویش تصمیم گیرنده باشد و ضمن داشتن استقلال و آزادی و دست بیگانگان را از حکومت بر این ملت و کشور کوتاه کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید به اینکه انقلاب موجبات پیشرفت کشور وملت ایران را فراهم کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگر دیرباز: ملت ایران به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی امیدوارند

عسگر دیرباز: ملت ایران به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی امیدوارند