مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-11اقتصادي

رییس سازمان امور مالیاتی: 3 میلیون مؤدی مالیاتی جدید در کشور شناسایی شده است


از سال آینده دو درصد مالیات علی الحساب برای ارائه خدمات نیز منظور خواهد شد، زیرا اکنون بخش بزرگی از حوزه خدمات مالیات نمی دهند و پیش بینی می شود از این محل هفت تا هشت هزار میلیارد تومان درآمد حاصل شود.

- از سال آینده دو درصد مالیات علی الحساب برای ارائه خدمات نیز منظور خواهد شد، زیرا اکنون بخش بزرگی از حوزه خدمات مالیات نمی دهند و پیش بینی می شود از این محل هفت تا هشت هزار میلیارد تومان درآمد حاصل شود.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی سه میلیون مؤدی مالیاتی جدید در کشور از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: قرار است افزایش درآمدهای مالیاتی سال آینده از محل همین مؤدیان جدید باشد، نه اینکه فشار مضاعفی به مؤدیان قبلی وارد شود.

داوود منظور در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه، با بیان اینکه اخذ مالیات در کشور صرفا بر اساس قانون خواهد بود و ریالی خارج از چارچوب قوانین مالیاتی اخذ نمی شود، افزود: از همین رو نباید نگرانی بابت مالیات سال آینده وجود داشته باشد، زیرا قرار نیست هیچ اتفاق جدیدی رخ بدهد.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی از سیاست دولت سیزدهم برای برقراری عدالت مالیاتی در کشور یاد کرد و افزود: امروز با وجود بانک های اطلاعاتی جامع و دسترسی به اطلاعات فعالین اقتصادی، فرار مالیاتی دیگر کار آسانی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امور مالیاتی: 3 میلیون مؤدی مالیاتی جدید در کشور شناسایی شده است

رییس سازمان امور مالیاتی: 3 میلیون مؤدی مالیاتی جدید در کشور شناسایی شده است