مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-11سياسي

نقش انقلاب اسلامی در امر به معروف و نهی از منکر انکار ناشدنی است


رییس شورای امر به معروف سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با دستاوردهای مادی و معنوی خود علاوه بر تاکید بر حیات طیبه؛ امنیت، رفاه و دانش را نیز برای مردم ایران به ارمغان آورد.

- ، حجت الاسلام علی دارابی انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از رخدادهای بی نظیر تاریخ دوران معاصر جهان یادکرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها منشأ آثار بزرگی در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور بلکه در خارج از مرزهای ایران نیز بوده است و خوشبختانه شجره طیبه این انقلاب با بهره گیری از چشمه سار زلال معارف دینی و اعتقادات راسخ مردم ایران اسلامی، بارورتر شده است.

وی افزود: زیربنای انقلاب اسلامی بر اساس احکام و اصول اسلامی بناشده است و با توجه به اندیشه های دینی انقلاب اسلامی، یکی از عناصر مهم آن امربه معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی است.

لذا موتور محرکه جریان امربه معروف و نهی از منکر مردم هستند که می توانند با تأسی از معارف قرآن و ائمه اطهار علیه السلام به عنوان بزرگ ترین اهرم پیشبرد انقلاب اسلامی و فرهنگ امربه معروف، نقش مؤثر خودشان را در انقلاب ایفا کنند.

حجت الاسلام دارابی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خصوصیات منحصربه فردی دارد و به همین جهت از سایر انقلاب های جهان متمایز است یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش انقلاب اسلامی در امر به معروف و نهی از منکر انکار ناشدنی است

نقش انقلاب اسلامی در امر به معروف و نهی از منکر انکار ناشدنی است