مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-11سياسي

تأکید «بردی محمداف» بر تقویت نیروهای ارتش ترکمنستان


به عنوان یک کشور مستقل، مطابق با مفاد دکترین نظامی دفاعی، باید تغییرات اساسی در جهت تقویت قدرت ارتش ملی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، در نشست شورای امنیت ترکمنستان با حضور رییس جمهور این کشور به موضوع تقویت پتانسیل ارتش و ارتقای آگاهی سیاسی دانشجویان این کشور اشاره شد.

در این نشست با حضور قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان و تعدادی از مقامات ارشد نظامی نتایج فعالیت های سازمانهای نظامی این کشور مورد  بررسی قرار گرفت و توجه ویژه ای به تقویت نیروی انسانی شد.

در این نشست همچنین بگنج گوندگدیف وزیر دفاع ترکمنستان در گزارشی نتایج کار این بخش در ماه اول سال 2022 از جمله اجرای فن آوری های پیشرفته در شاخه های مختلف نظامی را ارائه کرد و در مورد اقدامات انجام شده در جهت تقویت توان دفاعی کشور، ایجاد شرایط مناسب برای خدمت و زندگی سربازان و افسران توضیحاتی را عنوان کرد.

در ادامه رییس جمهور ترکمنستان در جمع بندی این گزارش تاکید کرد که یکی از زمینه های امیدوارکننده اصلاحات نظامی، سازماندهی کار این ساختار مطابق با واقعیت های کنونی است.

وی افزود: در عین حال، تداوم نوسازی پایگاه مادی و فنی ارتش ملی، اتخاذ تدابیر مناسب برای ارتقای سطح آموزش نظری و مهارت های رزمی پرسنل نیروهای مسلح که از زندگی صلح آمیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید «بردی محمداف» بر تقویت نیروهای ارتش ترکمنستان

تأکید «بردی محمداف» بر تقویت نیروهای ارتش ترکمنستان