مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-11سياسي

مجازات جایگزین حبس مورد توجه مسئولان قضایی باشد


رییس قوه قضاییه در جمع مقامات قضایی استان اصفهان گفت: مسئولان قضایی با استفاده از ظرفیت های قانونی مانند مجازات جایگزین حبس به افراد کمک کنند که زودتر از زندان خارج شوند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در جلسه مشترک شورای قضایی و مدیران قضایی استان اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب، با بیان اینکه وقتی صحبت از عدالت در جامعه به میان می آید لاجرم نام قوه قضاییه در ذهن آحاد مردم متبادر می شود، اظهار داشت: برای برپایی عدالت و از بین بردن فساد در جامعه دستگاه ها و نهادهای زیادی مسئولیت دارند و در این میان اگر قوه قضاییه به درستی به وظایف خود عمل کند می تواند جلوی بسیاری از کژی ها را بگیرد و امید به آینده را در دل مردم افزایش دهد.

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی دستگاه قضا دانست و افزود: چنانچه در جنبه های مختلف به این سرمایه توجه نشود، در انجام بسیاری از امور توفیق حاصل نخواهد شد و در این راستا، صیانت، ارتقا و آموزش نیروی انسانی در دستگاه قضایی امری ضروری و اولویت دار است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به بازدید خود از دادگستری و دادسرای اصفهان، گریزی به موضوع کمبود تجهیزات، امکانات و فضای اداری مناسب در این مرکز و مرجع قضایی زد و در این زمینه گفت: طی بازدید خود مشاهده کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات جایگزین حبس مورد توجه مسئولان قضایی باشد

مجازات جایگزین حبس مورد توجه مسئولان قضایی باشد