مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-11فرهنگي

پیامد اکران فیلم های جشنواره فجر در استان ها بسیار مثبت است


فیلمساز جوان قمی با اشاره به اینکه پیامد فیلم دیدن در شهرهای دیگر به جز تهران را پیامد مثبتی می دانم، گفت: حس خوبی دارد که این جشنواره به تهران ختم نمی شود و در شهرهای دیگر نیز فیلم ها اکران می شوند.

- ایسنا/قم فیلمساز جوان قمی با اشاره به اینکه پیامد فیلم دیدن در شهرهای دیگر به جز تهران را پیامد مثبتی می دانم، گفت: حس خوبی دارد که این جشنواره به تهران ختم نمی شود و در شهرهای دیگر نیز فیلم ها اکران می شوند.

  سعید نجاتی در حاشیه اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما ونوس قم با اشاره به اینکه پیامد فیلم دیدن در شهرهای دیگر به جز تهران را پیامد مثبتی می دانم، اظهار کرد: این نخستین باری است که در قم فیلم های جشنواره فجر را تماشا می کنم و حس خوبی دارد که این جشنواره به تهران ختم نمی شود و در شهرهای دیگر نیز فیلم ها اکران می شوند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اکران فیلم های جشنواره فجر در استان ها می تواند بر نگاه مدیران ارشد و متولیان فرهنگی اثرگذار باشد و نگاهشان را نسبت به سینما و فیلمسازان شهر تغییر دهد و این اتفاق خوبی است.

این فیلمساز جوان قمی با بیان اینکه امسال از تماشای فیلم های جشنواره در سینما ونوس لذت بردم، گفت: امیدوارم این اتفاق سال های دیگر هم تکرار شود و همه فیلم هایی که در تهران اکران می شوند در شهرهای دیگر هم اکران شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد اکران فیلم های جشنواره فجر در استان ها بسیار مثبت است

پیامد اکران فیلم های جشنواره فجر در استان ها بسیار مثبت است