مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-11فرهنگي

«استرالیا» در چه شرایطی به صحنه رفت؟/ گلایه از بی برنامگی جشنواره


محمدهادی هاشم زاده کارگردان نمایش «استرالیا» با گلایه از شرایط برگزاری این دوره از جشنواره تئاتر فجر درباره ناهماهنگی ها و - محمدهادی هاشم زاده کارگردان نمایش استرالیا با گلایه از شرایط برگزاری این دوره از جشنواره تئاتر فجر درباره ناهماهنگی ها و محمدهادی هاشم زاده کارگردان نمایش استرالیا که از شیراز در اولین روز از برگزاری بخش صحنه ای جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت با گلایه از ناهماهنگی هایی که در برگزاری این دوره وجود داشته است به کرونا می گرفتند که متاسفانه یکی از اعضای گروه تستش مثبت شد که به ما گفتند تا تستش منفی نشود او را به هتل راه نمی دهیم.

ما هم تا ساعت 8-9 شب در بیمارستان به دنبال انجام تست سریع پی سی آر بودیم تا اینکه تست دوستمان منفی شد و بالاخره توانستیم به هتل بیاییم در حالی که آن شب باید دکور می زدیم و چندین ساعت از وقتمان تلف شده بود.

شاید بهتر بود دبیرخانه تمهیداتی می اندیشید که گروه ها در همان شهر خودشان تست پی سی آر می دادند و جوابش را هنگام تحویل گرفتن هتل ارائه می دادند تا روز قبل از اجرا اضطراب و استرس برای گروه ها پیش نیاید.

وی ادامه داد: دکور نمایش ما سنگین بود و بعد از اجرا تا ساعت 2 نیمه شب مشغول جمع کردن آن بودیم اما متاسفانه ساعت 10 صبح روز بعدش باید اتاق های هتل را تحویل می دادیم در حالی که بچه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«استرالیا» در چه شرایطی به صحنه رفت؟/ گلایه از بی برنامگی جشنواره

«استرالیا» در چه شرایطی به صحنه رفت؟/ گلایه از بی برنامگی جشنواره