مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-11سياسي

ایران آمریکا را به «چه کنم چه کنم» انداخته است


امام جمعه گرگان با اشاره به پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف، گفت: ایران آمریکا را به «چه کنم چه کنم» انداخته است.

- ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امام خمینی(ره) موسی زمان بود و بسیاری از مشکلات را تحمل کرد و 15 سال تبعید شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این اراده خدا بود که امام(ره) را از پاریس به کشور برگرداند زیرا در آن زمان بسیاری توطئه می کردند که ایشان به کشور برنگردد.

وی بیان کرد: 43 سال قبل این انقلاب پیروز شد و کشور از ظلم و جور دشمنان نجات یافت؛ اگر طی این مدت انقلاب کاری هم نکرده باشد همین که ما را از زیر ظلم فرعونی نجات داد مهمترین اتفاق است.

امام جمعه گرگان گفت: دشمنان در شبکه های مختلف دنیا تلاش می کنند که بیان کنند، سرنوشت انقلاب چه شد؟ و آن را کار بیهوده ای نشان دهند؛ در کشور بسیار کار شده است و در زمینه های مختلف پیشرفت کرده ایم.

نورمفیدی ادامه داد: از نظر علمی کشورمان در منطقه در رتبه اول ایستاده و بین 57 کشور اسلامی هم در رده اول هستیم و در دنیا هم پیشرفت های علمی و زمینه های مختلف داشته و جایگاه خوبی داریم.

وی اضافه کرد: در سابق پزشکان هندی، پاکستانی و غیره در داخل کشور طبابت می کردند اما هم اکنون پزشک به دنیا صادر می کنیم و به جایگاهی رسیدیم که از سایر نقاط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آمریکا را به «چه کنم چه کنم» انداخته است

ایران آمریکا را به «چه کنم چه کنم» انداخته است