مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-11سياسي

دشمن با تحریم ها نتوانست اقتصاد ایران را فروپاشی کند


استاندار خوزستان با بیان این که به قوت الهی اثر تحریم ها بسیار کاهش یافته و اکنون دشمن دنبال مذاکرات است، گفت: با اعمال تحریم ها قصد داشتند اقتصاد ایران را فروپاشی کنند که این کار محقق نشد.

- صادق خلیلیان در مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز (22 بهمن ماه) در مصلی اهواز برگزار شد، با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: خوشبختانه پس از دو سال، شرایط خوزستان به گونه ای فراهم شد که توانستیم راهپیمایی 22 بهمن ماه را برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دهه فجر یک جشن ملی برای همه ایرانیان است زیرا به بیش از یک صد سال استعمار و استبداد در ایران پایان داد.

تا حدود 200 سال پیش ایران یکی از پنج امپراطوری بزرگ بود اما در دوره پادشاهان قاجار به دلیل ضعف و سستی این پادشاهان و به دنبال آن ضعف ایران، کشور در مسیری قرار گرفت که استعمار خارجی در حمایت پادشاهان و تعیین وزرا دخالت می کردند.

استاندار خوزستان گفت: نفوذ استعمار در ایران به جایی رسیده بود که پادشاه ایران را برکنار و پادشاه جدید را تعیین کردند و عزت ایران از بین رفته بود.

غارت منابع و عقب ماندگی های بسیار عمیق و شدید ایجاد شده بود که انقلاب اسلامی عزت را به ایرانیان برگرداند و استعمار و استبداد را به تاریخ سپرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تحریم ها نتوانست اقتصاد ایران را فروپاشی کند

دشمن با تحریم ها نتوانست اقتصاد ایران را فروپاشی کند