مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-11سياسي

نگذارید نیروگاه بندرعباس را به خارج استان واگذار کنند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سرعت دستاوردهای ملی ما در ایران 11 برابر رشد جهانی است و با سرعت و شتابی در حوزه های علم و فناوری پیش می رویم و فاکس نیوز می نویسد در ایران تحقیقات بنیادین منشأ غرور ملت ایران شده است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (22 بهمن ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: ما در بحث دستاوردهای انقلاب اسلامی هم خودمان اطلاع داریم و هم دشمنان به آن واقف هستند که کارهای بسیاری شده، نگاه نکنید به تبلیغات رسانه های مفلوکی که با پول صهیونیست ها و آل سعود برای هجمه و سیاه نمایی تلاش می کنند و از صبح تا غروب علیه انقلاب اسلامی بمباران می کنند.

وی افزود: کارهای بزرگی که انقلاب انجام داده است شاید برای من و شما عادی باشد اما در گذشته ایران این نبود و افراد مسن یادشان هست که ما کجا بودیم و الان کجا هستیم و باید این ها را به نسل های جدید منتقل کنیم؛ بدانید ایران در آن زمان جزو کشورهای بی سواد جهان با 30 درصد باسوادی بود و دقیقا در سال 57 بیش از 70 درصد از مردم ایران بی سواد بودند اما در سال 95 به بیش از 90 درصد این آمار افزایش یافته است.

عبادی زاده گفت: بندرعباس قبل از انقلاب را می توانید مقایسه کنید با روستاهای بزرگ حال حاضر همین استان، روستاهایمان آن روزها وضعیت بدی داشتند اما امروز به برکت انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذارید نیروگاه بندرعباس را به خارج استان واگذار کنند

نگذارید نیروگاه بندرعباس را به خارج استان واگذار کنند