مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-11سياسي

انقلاب اسلامی یک تحول تاریخی بود


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: انقلاب اسلامی یک تحول تاریخی بود و جامعه ای که تصمیم گرفت برای آرمان های انقلاب تلاش کند، بازی ها و نقشه های استکبار را به زمین زد.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان بیان کرد: انقلاب اسلامی یک طرح اجتماعی برای تحقق حیات معقول و یک انتخاب تاریخی که ملت برای آزادی و استقلال، برای تغییر در جهت گیری جامعه، برای خروج ضعف و سستی به شجاعت و اقتدار بود.

شعبانی موثق بیان کرد: اگر بخواهیم میزان اهمیت نظام و انقلاب اسلامی را بسنجیم باید به جامعیت این انقلاب و اهداف آن توجه کنیم، انقلابی که فقط اقتصادی، فرهنگی نبود بلکه انقلابی جامع بود و برای رسیدن به این اهداف تمدن جدیدی را برای بشری بوجود آورد.

شعبانی موثق با تاکید بر اینکه جهان بینی جدیدی که مبتنی بر حلولیت خداوند، تکریم انسانیت، حیات معقول برای بشر بود را بوجود آورد تصریح کرد: در نگاه معنوی انقلاب اسلامی به دنبال توسعه کمی و کیفی معنویت بود اگر یک قضاوت واقع بینانه با لحاظ واقعیت های تاریخی و اجتماعی داشته باشیم باید بدانیم معنویت بعد از انقلاب توسعه پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: معنویت عمیقی را در انقلاب اسلامی شاهد هستیم مانند اعتکاف جوانان در ماه رجب، جوانان نماز شب خوان و نماز جمعه هر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی یک تحول تاریخی بود

انقلاب اسلامی یک تحول تاریخی بود