مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-11سياسي

قدردانی از حضور پرشور مردم آذربایجان شرقی در مراسم 22 بهمن


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از حضور باشکوه مردم انقلابی استان در راهپیمایی خودرویی خانوادگی و موتوری یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اهمیت حفظ سلامتی مردم عزیز، در استان آذربایجان شرقی به شیوه خودرویی خانوادگی و موتوری و با ویژه برنامه ای در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، برگ زرین و افتخار دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بود که با حضور پرشور و لحظه شناسی مردم با بصیرت استان قهرمان پرور آذربایجان شرقی به وقوع پیوست.

اهالی متدین و غیور آذربایجان شرقی و تبریز شهیدپرور امروز با خلاقیت، ابتکار و بالندگی، صحنه هایی بدیع از آرمان گرایی و انقلابی گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند و با رقم زدن 22 بهمن ماندگار و تماشایی تر از قبل، بار دیگر پایبندی به ارزشهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه شناس سراسر استان بویژه تبریز قهرمان از هر قشر و با هر سلیقه ای که با درک درست و حضور در صحنه، در عین رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از حضور پرشور مردم آذربایجان شرقی در مراسم 22 بهمن

قدردانی از حضور پرشور مردم آذربایجان شرقی در مراسم 22 بهمن