مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-11پزشكي

وضعیت کرونا در بوشهر نگران کننده است


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 213 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

- دکتر احمد یزدان پناه جمعه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 80 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که تست کرونای 21 نفر از مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 26 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه کرونایی، 2 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر یزدان پناه اظهار داشت: متأسفانه امروز سه نفر از هم استانی های عزیزمان بر اثر بیماری کرونا فوت شده اند که یک مورد آقایی 87 ساله با سابقه واکسیناسیون و بدون بیماری زمینه ای که دو دوز واکسن را دریافت کرده، یک خانم 85 ساله بدون بیماری زمینه ای و یک خانم 90 ساله با بیماری زمینه ای فشارخون بالا و بدون سابقه دریافت واکسن بوده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه روز گذشته 106 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند که از این تعداد، ابتلای 49 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در بوشهر نگران کننده است

وضعیت کرونا در بوشهر نگران کننده است