مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 21:222022-02-11سياسي

افتتاح پروژهای گاز رسانی به روستاهای دنا+تصاویر


چندین پروژه گاز رسانی به روستاهای شهرستان دنا با حضور مسئولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،چندین پروژه گاز رسانی به روستاهای شهرستان دنا با حضور مسئولین افتتاح شد.

پروژه گاز رسانی به 10روستا از مجموعه روستاهای منطقه شبلیز با حضور روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، معاون اقتصادی استاندار، سرپرست فرمانداری دنا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 رهنوردی رییس شرکت گاز ناحیه دنا گفت: پروژه گازرسانی به 10 روستا از مجموعه روستاهای منطقه شبلیز  شهرستان دنا در سال 1400 شروع شد که خط گازرسانی تا روستاهای سیرون و چشمه ریزه با مبلغ 4 میلیارد تومان به متراژ 12 کیلومتر لوله گذاری افتتاح  و کلنگ زنی گازرسانی به 8 روستای دیگر شبلیز ( بکلو دون - تنگه ارزن- دره ماری - ده امیربهادر- ده میر خدایار- گل سرخ- للی سرخک- کوهله شور به متراژ 18 کیلومتر با اعتباری نزدیک به 6میلیارد و 500میلیون تومان  انجام خواهد شد.

رهنوردی اظهار داشت: جمعا 445خانوار با جمعیتی نزدیک به 1800 نفر که جمعاً 30 کیلومتر با اعتباری نزدیک به 105 میلیارد ریال لوله پلی اتیلن اجرا خواهد شد که این پروژه با پیگیری های مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همکاری فرماندار سابق شهرستان دنا و با مساعدت ویژه خادم  مدیرعامل شرکت گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژهای گاز رسانی به روستاهای دنا+تصاویر

افتتاح پروژهای گاز رسانی به روستاهای دنا+تصاویر