مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 04:422022-02-12بين الملل

هشدار بیروت درباره عواقب استفاده از حریم هوایی لبنان علیه سوریه


ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که از سازمان ملل خواسته است رژیم صهیونیستی را برای توقف اقدامات خصمانه آن در تجاوز روزانه به لبنان و استفاده از حریم هوایی لبنان در حمله به سوریه تحت فشار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش لبنان، رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب تجاوزات مکرر و روزانه آن از جمله استفاده از حریم هوایی لبنان برای بمباران خاک سوریه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره ، ارتش لبنان  پس از نشست سه جانبه ای که امروز بین هیئت هایی از ارتش های لبنان و رژیم صهیونیستی و ژنرال استفانو دل کول، فرمانده نیروهای موقت سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در گذرگاه مرزی راس ناقوره بیانیه ای را صادر کرد.

بر اساس این بیانیه، طرف لبنانی تجاوزهای مکرر اسراییل را که به صورت روزانه انجام می شود محکوم کرد و دشمن اسراییلی را مسئول عواقب آن دانست.

ارتش لبنان از سازمان ملل متحد خواسته است که دشمن اسراییلی را به منظور مهار اقدامات خصمانه آن، به ویژه استفاده از حریم هوایی لبنان برای بمباران خاک سوریه و تداوم نقض حاکمیت لبنان از طریق زمین، دریا و هوا، تحت فشار قرار دهد.

ارتش لبنان بر پایبندی این کشور به قطعنامه های بین المللی به ویژه قطعنامه 1701 و مفاد  آن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بیروت درباره عواقب استفاده از حریم هوایی لبنان علیه سوریه

هشدار بیروت درباره عواقب استفاده از حریم هوایی لبنان علیه سوریه