مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-12بين الملل

کره شمالی به اروپا: مداخلاتتان غیرقابل تحمل است


کره شمالی، انتقاد اتحادیه اروپا از پرتاب های موشکی پیونگ یانگ طی ماه گذشته را مداخله در امور داخلی این کشور و غیر قابل تحمل توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از روسیا الیوم، رییس انجمن کره شمالی- اروپا در بیانیه ای که در وب سایت وزارت خارجه کره شمالی منتشر شد، محکومیت اخیر اتحادیه اروپا در مورد آزمایش های موشکی کره شمالی را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: ما این اقدام را به عنوان نقض آشکار حاکمیت کره شمالی و دخالت غیرقابل تحمل در امور داخلی کشورمان به شدت محکوم و رد می کنیم.

این مقام کره ای گفت: در این زمینه، روز به روز صدای جامعه بین المللی افزایش می یابد که آمریکا به عنوان طرفی که مستقیماً به موضوع شبه جزیره کره توجه دارد، باید اقدامات واقعی ای را برای جلوگیری از تعمیق تنش انجام دهد.

اتحادیه اروپا پیش از این آزمایش های موشکی ماه ژانویه کره شمالی را که طی یک ماه بی سابقه بوده تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی و منطقه ای خواند.

کره شمالی در سال جاری هفت دور آزمایش موشکی انجام داده و همچنین به احتمال پایان دادن به تعلیق چند ساله آزمایش های هسته ای و موشک های دوربرد خود اشاره کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی به اروپا: مداخلاتتان غیرقابل تحمل است

کره شمالی به اروپا: مداخلاتتان غیرقابل تحمل است