مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-12اجتماعي

وقتی فرماندار میاندورود چشم بر مشکلات دوربرگردان سورک می بندد


دوربرگردانی که قرار بود در ورودی شهر سورک یک میدان دوربرگردان باشد اکنون به محل تصادفات، ترافیک و استخر آب پس از هر بارندگی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، درحالی مشکلات دوربرگردان سورک 11 ساله شد که بازدیدهای چند ماه اخیر مسؤولان نیز نتوانست گره از مشکلات این دوربرگردان عجیب و غریب باز کند.

این دوربرگردان که قرار بود در ورودی شهر سورک یک میدان دوربرگردان باشد اکنون به محل تصادفات، ترافیک و استخر آب پس از هر بارندگی تبدیل شده که گلایه شهروندان میاندورودی و مسافران را به دنبال داشته است.

از بحث تصادفات که بگذریم، بارش ها نیز بر مشکلات مردم افزوده، به طوریکه این مسیر به دریاچه ای تبدیل می شود که موجب اختلال در تردد شهروندان شده است.

بازی با جان مردم، غیراستاندارد بودن سرعت گیرها و ازطرفی دست روی دست گذاشتن مسؤولان در برابر چنین پروژه ای که ورودی شهر واقع شده گلایه جدی مردم را در پی داشته است.

طی ماه های اخیر بازدیدها و تصمیم های مختلفی برای آن گرفته شده است اما هیچکدام از این تصمیمات نتوانست به حل مشکل این دوربرگردان کمک کند.

*باید مسیری مشخص برای تردد مهمانان از فرودگاه تعبیه شود حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود که پیش از این در گزارش قبلی (اینجا بخوانید ) پاسخگوی تماس های خبرنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فرماندار میاندورود چشم بر مشکلات دوربرگردان سورک می بندد

وقتی فرماندار میاندورود چشم بر مشکلات دوربرگردان سورک می بندد