مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-12سياسي

افتتاح پروژه گازرسانی به شهر تاریخی خرانق در اردکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مسؤولان استان و شهرستان، بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر خرانق اردکان و روستاهای هامانه، مزرعه آقا و سنجد با صرف اعتباری معادل 335 میلیارد ریال آغاز شد.

حجت الاسلام سیداسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در آیین آغاز بهره برداری از این طرح ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، گفت: دستاوردهای انقلاب هم مادی و هم معنوی بوده است و همه اقرار دارند که پیروزی انقلاب اسلامی بر عزت ملی ما افزوده است و جایگاه ملت و کشور ما را در دنیا ارتقاء بخشید و امنیت ما را ضمانت کرد.

  وی افزود: ازجمله برکات انقلاب اسلامی، خدمت به مردم در مناطق محروم بوده است و ما امروز بسیار خوشحال هستیم که مردم بخش خرانق از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

امام جمعه اردکان اظهار کرد: مردم با حضور خود در صحنه به نظام و انقلاب خدمت می کنند و ما مسؤولان هم باید هرچه بیشتر از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم.

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، گفت: امروز خوشحال هستیم که توانستیم قولی که به مردم شهر خرانق داده بودیم عمل کنیم و امیدوارم که در آینده ای نزدیک همه روستاهای این بخش از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه گازرسانی به شهر تاریخی خرانق در اردکان

افتتاح پروژه گازرسانی به شهر تاریخی خرانق در اردکان