مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-12بين الملل

نشست سه جانبه یونیفل و ارتش های لبنان و اسراییل


در این نشست رخدادها در امتداد خط آبی، نقض حریم هوایی و نقض جدی توقف درگیری ها و همچنین نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل مورد بررسی قرار گرفت.

- منابع خبری از برگزاری نشست سه جانبه میان نیروهای حافظ صلح سازمان ملل و نمایندگان ارتش های لبنان و اسراییل در رأس الناقوره خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه العربی الجدید، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان یونیفل در بیانیه ای اعلام کرد که جمعه نشستی سه جانبه با حضور افسران ارشد ارتش لبنان و ارتش اسراییل به ریاست افی دفرین رییس تیپ روابط خارجی ارتش و تحت نظارت استفانو دل کول، فرمانده یونیفل در رأس الناقوره در جنوب لبنان برگزار شد.

در این بیانیه آمده است که در این نشست رخدادها در امتداد خط آبی، نقض حریم هوایی و نقض جدی توقف درگیری ها و همچنین نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل مورد بررسی قرار گرفت.

دل کول در جریان این نشست طرفین را تشویق کرد تا مذاکرات فنی خط آبی را از سر بگیرند تا به توافقاتی در زمینه اختلاف در این زمینه دست یابند.

وی گفت: همه ما باید نقش خود را برای حرکت از سطح فنی به سمت هدف نهایی دستیابی به صلح پایدار ایفا کنیم و این چالشی است که من پیش روی همه شما قرار می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سه جانبه یونیفل و ارتش های لبنان و اسراییل

نشست سه جانبه یونیفل و ارتش های لبنان و اسراییل