مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-12اقتصادي

مشاغل خانگی نیاز به تسهیلات و بازار فروش دارد


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مشاغل خانگی نیاز به تسهیلات و بازار فروش دارد، گفت: با رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات بانکی مناسب و ایجاد شرایط عرضه و بازار فروش در کنار شاغلان حوزه خانگی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان؛ محمد شریف زارعی فرماندار شهرستان کاشان در آیین اختتامیه نمایشگاه مشاغل خانگی توانمندی بانوان کاشان اظهار کرد: پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی در زمینه مشاغل خانگی بانوان در سطح شهرستان کاشان وجود دارد که همین امر موجب شده تا یکی از متولیان اصلی برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی و توانمندی بانوان در سطح شهرستان، بانوان باشند.

وی افزود: در گذشته موضوع مشاغل خانگی به ویژه صنایع دستی بیشتر در روستاها و شهرهای کوچک مطرح بود ولی با بزرگ تر شدن جوامع و شهرها، متاسفانه موضوع مشاغل صنایع دستی و خانگی به تدریج به حاشیه رفت.

شریف زارعی با بیان اینکه،  مشاغل خانگی در توسعه اقتصاد و معیشت خانواده ها احیا شده و در حال رشد و شکوفایی در بین مردم است، گفت: راه اندازی یک حرفه یا شغل خانگی کم هزینه ترین راه برای ایجاد یک شغل در همه جای دنیا است  و مردم به آسانی می توانند از این پتانسیل مناسب برای بهبود معیشت و اقتصاد خانواده خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی نیاز به تسهیلات و بازار فروش دارد

مشاغل خانگی نیاز به تسهیلات و بازار فروش دارد