مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-12بين الملل

ترامپ ظاهرا برای امحای مدارک، آنها را در توالت کاخ سفید می انداخت


براساس کتاب جدیدی که قرار است به زودی منتشر شود، رییس جمهوری سابق آمریکا تلاش کرده بود تا در دوران تصدی اش در کاخ سفید برخی از اسناد و مدارک را پاره و آنها را از طریق توالت های کاخ سفید امحا کند.

- براساس کتاب جدیدی که قرار است به زودی منتشر شود، رییس جمهوری سابق آمریکا تلاش کرده بود تا در دوران تصدی اش در کاخ سفید برخی از اسناد و مدارک را پاره و آنها را از طریق توالت های کاخ سفید امحا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یاهو نیوز، اکثر آمریکایی ها احتمالا هرگز به توالت های کاخ سفید فکر نکرده اند اما اکنون در سال 2022 باید درباره آنها صحبت شود.

براساس کتاب در حال چاپ مگی هابرمن تحت عنوان شیاد: ساختن دونالد ترامپ و فروپاشی آمریکا ، سیفون توالت های کاخ سفید همیشه برای یک کار کشیده نمی شدند.

آنها همچنین از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا برای امحای اسناد و مدارکی که آرشیو ملی تلاش می کرد به آنها دسترسی پیدا کند، استفاده می شدند.

جزییات جدید مطرح شده در این کتاب حاکی از آن است که کارمندان کاخ سفید گهگاه تکه هایی از کاغدهای پاره شده را که راه توالت ها مسدود کرده بودند، پیدا می کردند و معتقدند که دونالد ترامپ قصد داشته این مدارک را نابود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ ظاهرا برای امحای مدارک، آنها را در توالت کاخ سفید می انداخت

ترامپ ظاهرا برای امحای مدارک، آنها را در توالت کاخ سفید می انداخت