مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-12سياسي

ضرورت افزایش مراکز درمانی سرپایی/ واکسیناسیون مقابله با کروناست


استاندار گیلان، بر ضرورت افزایش مراکز درمانی سرپایی، بستری بیماران کرونایی در تمامی بیمارستان های دولتی و خصوصی و استفاده از همه امکانات برای درمان آنان تاکید کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بر ضرورت افزایش مراکز درمانی سرپایی، بستری بیماران کرونایی در تمامی بیمارستان های دولتی و خصوصی و استفاده از همه امکانات برای درمان آنان تاکید کرد.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با تبریک ولادت امام جواد(ع)، به حضور پرشور گیلانیان در مراسم 22 بهمن اشاره و اظهار کرد: روز گذشته مردم شهرستان های مختلف استان با رعایت پروتکل های بهداشتی بار دیگر با آرمان های امام(ره)، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند و نشان دادند که همواره در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند، گام برمی دارند.

وی با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا و سویه جدید آن در کشور ادامه داد: لازمست بیش از پیش نسبت به خودمراقبتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نیز اطلاع رسانی و آموزش صحیح در این بخش همت کرد.

عباسی بر ضرورت تزریق دز سوم واکسن تاکید کرد و افزود: واکسیناسیون بخشی از اقدامات مقابله ای با کروناست و صیانت از جان مردم، امری مهم برای مسئولان است و در تلاش هستیم شرایطی فراهم شود تا مردم ضمن کار و تلاش برای امرار معاش، دستورالعمل های ستاد مدیریت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش مراکز درمانی سرپایی/ واکسیناسیون مقابله با کروناست

ضرورت افزایش مراکز درمانی سرپایی/ واکسیناسیون مقابله با کروناست