مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-12سياسي

روند افزایشی انتشار مدارک عملی محققان جهاد دانشگاهی در اسکوپوس


 از سال 1999 تاکنون همواره میزان انتشار مدارک علمی و استناددهی به مقالات پژوهشگران این نهاد در نمایه بین المللی اسکوپوس روند افزایشی داشته است.

- به نقل از جهاددانشگاهی، مرکز اطلاعات علمی این نهاد(SID) در بهمن ماه 1400 در گزارشی به بررسی و تجزیه و تحلیل مدارک علمی جهاددانشگاهی در نمایه بین المللی اسکوپوس (Scopus ) پرداخت که نتایج آن نشان می دهد از سال 1999 تاکنون همواره میزان انتشار مدارک علمی و استناددهی به مقالات پژوهشگران جهاددانشگاهی روند افزایشی داشته است.

در گزارش مرکز اطاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) آمده است میانگین میزان مشارکت پژوهشگران جهاددانشگاهی در انتشار مدارک علمی بین المللی کشور ایران از سال 2016 تاکنون بیش 1.

2 درصد بوده است؛ در صورتیکه نسبت میزان بودجه دریافتی در حوزه پژوهش توسط این نهاد بسیار کمتر از این مقدار است.

همچنین تعداد اعضای هیئت علمی آموزشی و پژوهشی این مجموعه حدود 700 نفر است که ظرفیت هایی مانند دانشجویان تحصیلات تکمیلی را به ندرت و به صورت بسیار محدود در اختیار دارند.

طبق این گزارش بیشترین میانگین استناد به هر سند جهاددانشگاهی به ترتیب مربوط به حوزه های موضوعی مهندسی، پزشکی، کشاورزی و علوم اجتماعی است که در همه این حوزه ها میانگین استناد به هر سند جهاددانشگاهی از میانگین کشوری بالاتر بوده، همچنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی انتشار مدارک عملی محققان جهاد دانشگاهی در اسکوپوس

روند افزایشی انتشار مدارک عملی محققان جهاد دانشگاهی در اسکوپوس