مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-12حوادث

کلاهبرداری اینترنتی با شگرد تور تفریحی زمستانه سپیدان در بوشهر


 هم استانی های گرانقدر توجه داشته باشند که از واریز هر گونه وجهی به حساب کلاهبرداران سایبری تنها بر حسب اعتماد به  ادعاهای طرف مقابل در سایت دیوار و بدون بررسی لازم خودداری کنند.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا بوشهر گفت : هم استانی های گرانقدر توجه داشته باشند که از واریز هر گونه وجهی به حساب کلاهبرداران سایبری تنها بر حسب اعتماد به  ادعاهای طرف مقابل در سایت دیوار و بدون بررسی لازم خودداری کنند.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: در چند روز گذشته، تعدادی از شهروندان بوشهری به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشته اند جهت پیدا کردن تورهای مسافرتی با شرایط ویژه و برای عزیمت به شهرستان سپیدان و تجربه کردن یک محیط برفی به سایت دیوار مراجعه و با مشاهده آگهی تور مسافرتی سپیدان که شرایطی نظیر عکاسی رایگان، موسیقی زنده، ورودی رایگان و .

اعلام داشته بود، به گفته های مدیر اینترنتی تور اعتماد کرده و هزینه را پرداخت کردیم و آلان متوجه شده ایم که فریب خورده ایم و تور مسافرتی حقیقت نداشته و این آگهی برای کلاهبرداری در سایت درج شده است.

این مقام انتظامی افزود:یکی از ترفندهای کلاهبرداران سایبری، تبلیغ و ثبت نام تورهای مسافرتی با قیمتی بسیار پایین ولی با وعده خدمات با کیفیت بالا از طریق تبلیغات اینترنتی است که با توجه به شرایط فعلی آب و هوایی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترنتی با شگرد تور تفریحی زمستانه سپیدان در بوشهر

کلاهبرداری اینترنتی با شگرد تور تفریحی زمستانه سپیدان در بوشهر