مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-12سياسي

کاهش ظرفیت مسافران هواپیما در کاهش کرونا مؤثر است


با توجه به اینکه فضای هواپیما یک محیط بسته است و با وجود زدن ماسک امکان ابتلای سویه اُمیکرون باز هم وجود دارد، - ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با توجه به اینکه فضای هواپیما یک محیط بسته است و با وجود زدن ماسک امکان ابتلای سویه اُمیکرون باز هم وجود دارد، کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا 60 درصد در پروازهای داخلی در کاهش کرونا مؤثر است.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا 60 درصد در پروازهای داخلی، اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای هواپیما یک محیط بسته است و با وجود زدن ماسک امکان ابتلای سویه اُمیکرون باز هم وجود دارد و مردم برای تغذیه مجبور به کنار زدن ماسک خود هستند، هرچه چه ظرفیت هواپیما کمتر باشد، امکان ابتلا کاهش می یابد.

وی افزود: البته مسائل و مشکلاتی در تأمین منابع مالی سازمان هواپیمایی کشوری به وجود می آید، اما با توجه به اینکه وارد پیک ششم کرونا می شویم و باید پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل رعایت شود، این سخت گیری ها و محدودیت ها در حمل و نقل مسافران باید وجود داشته باشد تا آمار ابتلایان به کرونا کاهشی شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: درباره گران فروشی ایرلاین ها متأسفانه نظارت کافی بر بلیت فروشی شرکت های هوایی نیست و قشر متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ظرفیت مسافران هواپیما در کاهش کرونا مؤثر است

کاهش ظرفیت مسافران هواپیما در کاهش کرونا مؤثر است