مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-12بين الملل

میقاتی: اگر ریاض سلامه برکنار شود، استعفا می کنم


یک رسانه لبنانی در گزارشی فاش کرد که نخست وزیر لبنان مخالف برکناری رییس بانک مرکزی این کشور بوده که متهم به اختلاس و فساد است و وی معتقد است که برکناری رییس بانک مرکزی در شرایط فعلی اقدام درستی نیست و تهدید کرده است که درصورت برکناری وی او نیز از سمت نخست وزیری استعفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی درباره روند تحقیقات درباره ریاض، سلامه رییس بانک مرکزی لبنان که متهم به اختلاس و فساد شده است، نوشت: امروز، در دفتر قاضی غسان عویدات، دادستان کل کشور لبنان یک پرونده کامل وجود دارد که شامل شواهد و داده های کافی برای اتهام سلامه است؛ اما چه کسی این کار انجام می دهد؟ آیا خود عویدات این کار را انجام می دهد یا از دادستان دیگری خواسته می شود که این مأموریت را انجام دهد؟ در سطح قضایی، امروز هیچ کس جرات نمی کند گامی در راستای پیگرد قانونی ریاض سلامه بردارد و همه خواستار وقت بیشتر برای مطالعه پرونده و مشورت با قطب سیاسی لبنان هستند.

الاخبار نوشت: قاضی عویدات متوجه شده است که این پرونده بزرگ تر از آن است که او و یا دستگاه قضایی لبنان بتوانند از پس آن از بربیایند و به همین دلیل گفته است که درباره چنین پرونده بزرگی باید از بالاترین نهاد سیاسی یعنی شورای وزیران تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی: اگر ریاض سلامه برکنار شود، استعفا می کنم

میقاتی: اگر ریاض سلامه برکنار شود، استعفا می کنم