مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-12اقتصادي

اختصاص 10 درصد از برنامه تعهد اشتغال استان تهران به سربازان ماهر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اختصاص 10 درصد از برنامه تعهد اشتغال استان طی سال 1401 به سربازان ماهر خبر داد.

- ، حشمت الله عسگری ظهر شنبه در جلسه قرارگاه مهارت آموزی سربازان با تاکید بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل به سربازان مهارت دیده منقضی از خدمت اظهار داشت: پیگیری های لازم جهت ارائه تسهیلات ارزان قیمت به سربازان مشمول صورت گرفته و منابع تسهیلاتی به میزان کافی در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: آموزش ها باید در راستای نیازها باشند و این مستلزم نیازسنجی و تعامل و همکاری بیشتر بین دستگاه های اجرایی و ستاد کل نیروهای مسلح می باشد و در این راستا دستگاه های اجرایی نیازهای خود را احصا و در اختیار ستاد کل قرار دهند و متقابلاً نیروهای آموزش دیده هم بر حسب موقعیت مکانی و نوع آموزش احصا و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی عنوان کرد: ظرفیت بالفعل خوبی در صنایع استان وجود دارد به گونه ای که بسیاری از واحدهای تولیدی افتتاح شده در ایام دهه مبارک فجر نیازمند استفاده از نیروهای ماهر و آموزش دیده می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 درصد از برنامه تعهد اشتغال استان تهران به سربازان ماهر

اختصاص 10 درصد از برنامه تعهد اشتغال استان تهران به سربازان ماهر