مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-12ورزشي

اسکوچیچ از هر لحاظ «تاپ لِوِل» است/ مدعی لیگ قهرمانان هستیم


مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان دراگان اسکوچیچ را یک مربی سطح بالا از همه لحاظ دانست.

- ، امید نورافکن عصر شنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با نفت مسجد سلیمان که با برد سپاهان همراه بود، اظهار داشت: از این برد بسیار خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و از روزهای سختی که داشتیم جدا شویم.

وی افزود: باید همه بچه ها دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط خارج شویم و بتوانیم هواداران اصیل سپاهان که با برد و باخت این تیم زندگی می کنند را خوشحال کنیم، می دانیم هوادارانی داریم که با این تیم زندگی می کنند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ضمن خوشامد به میلاد جهانی و رشید مظاهری دو بازیکن جدید این تیم ادامه داد: مطمئنم اگر این شرایط را ادامه دهیم می توانیم در جام باشگاه های آسیا نیز روند خوبی داشته باشیم و مدعی قهرمانی در غیاب برخی تیم ها باشیم.

وی در خصوص وضعیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی تصریح کرد: به نظر من مربی خیلی خوبی است، در دوران حضور او یکی از بیشترین امتیازات تیم ملی رقم خورده و اگر از تمام بازیکنان هم بپرسید او از لحاظ فنی عالی است.

نورافکن تاکید کرد: اینکه برای جام جهانی اسکوچیچ باشد یا نباشد در حیطه من نیست اما وقتی این نتایج را گرفته چرا نباید باشد، او از هر لحاظ مربی تاپ لولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوچیچ از هر لحاظ «تاپ لِوِل» است/ مدعی لیگ قهرمانان هستیم

اسکوچیچ از هر لحاظ «تاپ لِوِل» است/ مدعی لیگ قهرمانان هستیم