مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 21:072022-02-12سياسي

لزوم پیگیری جدی مصوبات شورای گفتگوی بخش خصوصی ازسوی مدیران ذی ربط


استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم پیگیری جدی مصوبات شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی از سوی مدیران ذی ربط تاکید کرد.

- ، هشتاد و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی عصر امروز شنبه با حضور مسئولان دولتی، قضایی، بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: صرف برگزاری جلسات شورای گفت وگو کافی نیست و باید مصوبات این شورا توسط مسئولان اجرایی ذی ربط به طور جدی پیگیری و به نتایج عملیاتی منجر شود.

عابدین خرّم ادامه داد: مسئولان و مدیران کل مرتبط با موضوعات و مصوبات شورای گفت وگو، باید پیگیر جدی موضوعات باشند و اگر نتیجه ای حاصل نمی شود، علت آن باید ریشه یابی و رفع شود.

وی تصریح کرد: این همه بحث و گفت وگو و تبادل نظر با صرف وقت و هزینه انجام می شود تا مشکلات حوزه های مختلف استان حل شود و اگر نتیجه ای حاصل نمی شود باید چاره ای اندیشیده شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: لازم است یک جلسه اختصاصی برای مرور تمامی مصوبات جلسات شورای گفت وگو و نتایج حاصل برگزار کنیم تا مراحل انجام کار و پیگیری های انجام گرفته گزارش و بررسی شود.

وی همچنین گفت: نباید موضوعات متعدد در جلسات مطرح شده و بدون نتیجه باقی بماند، بلکه لازم است در هر جلسه حداکثر دو موضوع طرح و با جدیت پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری جدی مصوبات شورای گفتگوی بخش خصوصی ازسوی مدیران ذی ربط

لزوم پیگیری جدی مصوبات شورای گفتگوی بخش خصوصی ازسوی مدیران ذی ربط