مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-13پزشكي

بیمارستانهای کرمانشاه در آماده باش هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به روند صعودی بستری های کرونایی در استان، گفت: بیمارستانهای استان در اماده باش هستند.

- دکتر بهمن روشنی در نشست ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد موارد ابتلا و بستری در موج ششم بیماری کرونا، به تمام بیمارستانهای استان آماده باش اعلام شده است.

وی افزود: البته به دلیل نرسیدن تعداد موارد بستری کرونایی به 50 درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی، همچنان اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان ها قابل انجام است.

روشنی عنوان کرد: خوشبختانه در موج ششم بیماری کرونا و شیوع اُمیکرون، تعداد موارد مرگ و میر نسبت به موج های دیگر کمتر است، اما به دلیل افزایش تعداد موارد بستری به طور قطع بار زیادی به سیستم بهداشتی درمانی استان وارد می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر بیمارستان گلستان، سه بخش در بیمارستان امام رضا(ع) به بیماران کرونایی اختصاص یافته و 67 بیمار در این بیمارستان بستری شده اند.

همچنین بخش نورولوژی بیمارستان فارابی به بیماران کرونایی اختصاص یافته و در صورت نیاز یکی از بخش های روانپزشکی زنان این بیمارستان نیز به بیماران کرونا اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستانهای کرمانشاه در آماده باش هستند

بیمارستانهای کرمانشاه در آماده باش هستند