مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-13اجتماعي

بازگشایی 121 محور روستایی برفی کرمانشاه در 24 ساعت گذشته


به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته 121 محور روستایی استان که درگیر برف و کولاک بودند، بازگشایی شده است.

- فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته که تداوم برف و کولاک را در برخی نقاط استان داشتیم 121 محور روستایی استان بازگشایی شده، افزود: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز است.

وی ادامه داد: تنها راه روستای گل زرده در کنگاور باقی مانده که محور خاکی دارد و راه این روستا نیز تا ساعاتی دیگر باز می شود، به علاوه عملیات بازگشایی گردنه کشکمیر در محور سنقر به کامیاران نیز که روز گذشته به دلیل برف و کولاک مقدور نبود، امروز انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته نزدیک به پنج هزار کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان برف روبی شده، اظهار کرد: 320 نفر از نیروهای راهداری در برف روبی ها پای کار بودند و از ظرفیت حدود 220 دستگاه ماشین آلات نیز استفاده شد.

کرمی خاطرنشان کرد: آمادگی راهداری تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت و حدود 600 نیروی راهداری در کرمانشاه و 46 راهدارخانه نیز در آمادگی کامل به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 121 محور روستایی برفی کرمانشاه در 24 ساعت گذشته

بازگشایی 121 محور روستایی برفی کرمانشاه در 24 ساعت گذشته