مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-13اقتصادي

5 شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز/افزایش آمار بستری بیماران کرونایی


افزایش آمار بستری شدن بیماران کرونایی در سطح استان زنجان و شیوع سرسام آور این ویروس، پنج شهرستان از مجموع هشت شهرستان را در وضعیت قرمز کرونایی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شیوع سرسام آور کرونا در سطح کشور زنگ هشدار را برای جامعه به صدا درآورده، اما گویا مردم نسبت به این قضیه حساسیت خود را از دست داده اند.

 بنابر آمارهای دانشگاه علوم پزشکی درصد رعایت پروتکل های بهداشتی حتی به 40 درصد هم رسیده است، هر چند برخی مسؤولان این میزان را حدود 55 درصد هم اعلام می کنند.

در این میان قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر زنجان بار دیگر توجه ها را به خود جلب کرد به طوری که در حال حاضر فقط دو شهرستان سلطانیه و ایجرود در استان در وضعیت زرد هستند و ماهنشان هم در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

بر اساس گفته مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی دستورالعمل های تدوین شده برای وضعیت قرمز کرونایی از جمله تعطیلی مهدهای کودک و همچنین دور کاری مادرانی که کودک زیر 6 سال دارند برای اجرا ابلاغ شده است.

اما آنچه در این میان اهمیت بیشتر دارد توصیه کارشناسان این حوزه مبنی بر تزریق دز سوم کرونا است که در پیشگیری به این ویروس و در مواردی از ابتلای شدید به آن نقش بزرگی را ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز/افزایش آمار بستری بیماران کرونایی

5 شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز/افزایش آمار بستری بیماران کرونایی