مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-13پزشكي

روشهای تدریس متناسب با تکنولوژی های روز متحول شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه روش های تدریس باید متناسب با تکنولوژی های روز متحول شود، گفت: براین اساس از گروه های علوم پایه خواستیم برنامه های تحولی خود را در این زمینه ارایه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در مراسم روپوش سفید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که به مناسبت فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی سال 1397 این دانشگاه برگزار شد، خطاب به دانشجویان پزشکی با بیان اینکه مسیری که طی کردید طولانی و ارزشمند است گفت: شفا از آن خداست و خداوند گوشه ای از توانایی خود را به پزشکان داده که باید قدر آن را بدانند.

وی در ادامه گفت: همه انسان ها در انتخاب مسیر زندگی خود ازادند و اما هر راهی را که انتخاب کردند باید عواقب و مصائب آن را نیز بپذیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خوب بودن و خوب ماندن سخت است، افزود: شما باید تصمیم بگیرید که در آینده می خواهید چه راهی را ادامه دهید و پای تصمیم خود بمانید؛ با این تصمیم زمانی که به سن 60 سالگی رسیدید از کارهای خوب نکرده خود تاسف می خورید و از انجام کارهای موثری که کردید خوشحال می شوید.

دکتر قناعتی با تاکید براینکه ازادگی، پاکی و انسانیت خود را به هیچ بهایی نفروشید، افزود: شما دانشجویان مانند فرزندان من هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشهای تدریس متناسب با تکنولوژی های روز متحول شوند

روشهای تدریس متناسب با تکنولوژی های روز متحول شوند