مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-13اجتماعي

تست پی سی آر 29 دانش آموز همدانی مثبت شد/ فوت دختر کلاس اولی بر اثر اُمیکرون


معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از مثبت شدن تست پی سی آر 29 دانش آموز و بستری شدن هفت دانش آموز بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از مثبت شدن تست پی سی آر 29 دانش آموز و بستری شدن هفت دانش آموز بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد.

عبدالله جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت دانش آموزانی که بستری هستند رو به بهبود بوده و در روزهای آینده مرخص خواهند شد.

وی با اشاره به یک مورد فوت دانش آموز دختر کلاس اولی از یکی از مدارس غیر دولتی در روزهای گذشته بر اثر ابتلا به کرونا نیز گفت: که این دانش آموز به صورت مجازی در حال تحصیل بوده و به مدرسه مراجعه نکرده بود.

وی افزود: مدرسه این دانش آموز به علت برودت هوا از 13 تا 16 بهمن ماه تعطیل بود که مستندات تعطیلی مدرسه موجود است، اما به گفته خانواده وی این دانش آموز به کرونا مبتلا بوده و در نهایت به علت ایست قلبی جان خود را از دست می دهد و ابتلای وی به کرونا از مدرسه نبوده است.

جعفری خاطرنشان کرد: این دانش آموز دختر به مسابقات اسکیت که به آموزش و پرورش مربوط نبوده و تحت نظر هیات اسکیت بوده به مسابقات اعزام می شود و تا مورخ 18 بهمن ماه هیچ نوع مراجعه حضوری به مدرسه نداشته و در نهایت 18 بهمن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست پی سی آر 29 دانش آموز همدانی مثبت شد/ فوت دختر کلاس اولی بر اثر اُمیکرون

تست پی سی آر 29 دانش آموز همدانی مثبت شد/ فوت دختر کلاس اولی بر اثر اُمیکرون