مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-13سياسي

در یک توافق خوب، ایران باید بتواند به سمت اهدافش حرکت کند


در یک توافق خوب باید زمینه هایی فراهم شود تا ایران در سایه بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، بتواند به سمت اهداف خود به پیش رود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک استاد دانشگاه گفت: در یک توافق خوب باید زمینه هایی فراهم شود تا ایران در سایه بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، بتواند به سمت اهداف خود به پیش رود.

دکتر مهدی مطهرنیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص ویژگی های توافق خوب، اظهار کرد: توافق خوب از منظر ایران، توافقی است که در آن شروط رهبر انقلاب به عنوان تصمیم گیر نهایی عرصه سیاست خارجی، لحاظ شده باشد.

یعنی ما باید شاهد لغو همه تحریم ها، راستی آزمایی ایران، تعهد تمامی طرفین به عدم خروج از توافق و تبدیل توافق به یک تعهد بین المللی باشیم.

وی افزود: بدین ترتیب تمامی تحریم های ایران در پرونده های گوناگون باید برداشته شود و زمینه هایی فراهم شود تا ایران در سایه بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، بتواند به سمت اهداف خود به پیش رود.

این ها پیش شرط های ایران برای انجام مذاکره است و اگر کمتر از آن به دست آید، ممکن است این سوال مطرح شود که چرا اصلا ایران اقدام به انجام مذاکره کرد.

این تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه نشانه های شکل گیری توافق خوب از دید هر کدام از طرفین متفاوت است، عنوان کرد: از منظر ایران، یکی از نشانه های شکل گیری یک توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یک توافق خوب، ایران باید بتواند به سمت اهدافش حرکت کند

در یک توافق خوب، ایران باید بتواند به سمت اهدافش حرکت کند