مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-13فرهنگي

هفدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود


رییس انجمن موسیقی استان زنجان گفت: با برگزاری جشنواره، هنرمندان می توانند در کنار هم از توانایی های یکدیگر آگاهی یافته و خود را محک بزنند و در یک بستر سالم به رقابت بپردازند.

- ایسنا/زنجان رییس انجمن موسیقی استان زنجان گفت: با برگزاری جشنواره، هنرمندان می توانند در کنار هم از توانایی های یکدیگر آگاهی یافته و خود را محک بزنند و در یک بستر سالم به رقابت بپردازند.

کمال خسروی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری هفدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان، اظهار کرد: هفدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان از 22 بهمن ماه آغاز شده و بدون حضور تماشاگران (به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی) تا 26 بهمن ماه در 2 بخش موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره از ساعت 14 الی 20 برگزار می شود، افزود: در نظر داشتیم تا دو بخش موسیقی آذری و آشیقی را نیز در جشنواره موسیقی استان داشته باشیم ولی به دلیل اینکه تعداد شرکت کنندگان در این بخش به حدنصاب نرسید، این دو بخش برگزار نشد.

این مسئول درباره هدف جشنواره موسیقی استان زنجان، تصریح کرد: با برگزاری جشنواره هنرمندان می توانند در کنار هم از توانایی های یکدیگر آگاهی یافته و خود را محک بزنند و در یک بستر سالم به رقابت بپردازند که در افزایش اعتماد به نفس هنرمندان نیز تاثیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود

هفدهمین جشنواره موسیقی استان زنجان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود