مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-13اجتماعي

شهری با امکانات روستا/ از عدم پرداخت حقوق کارگران تا فضای نامناسب شهرمهران


به گفته متولیان امر وضعیت نامناسب شهرداری مهران و کوهی از مشکلات سبب شده تا کارگران شهرداری ماه ها حقوق دریافت نکنند و فضای سبز این شهر معنوی و دارای اهمیت، - خبرگزاری فارس- ایلام؛ محمد شعبانی: نمای شهری مهران در یک برهه ای از زمان آنقدر پیشرفت کرده و زیبا بود که چشمان مسافران را به تماشا نشانده بود اما در همین چند وقت گویی از آن زیبایی چیزی نمانده فضاهای سبز شهر به علف های خشک و زننده تبدیل کرده است.

حتی کارگران شهرداری شهرستان مهران چندین ماه است در سکوت مسوولان شهرداری از پرداخت حقوق های آنها لب به اعتراض گشوده اند و عملا از این گونه مشکلات گلایه مند هستند و چنین موضوعاتی باعث ضعف خدمات رسانی به مردم و عقب ماندگی شهرستان از لحاظ زیبایی و نمای شهر خواهد شد.

مسافرانی که از جنوب استان وارد شوند اولین نگاه آنها به وضعیت شهرستان مهران است که آن را به کل استان مرتبط می کنند اما امروز دیگر مهران آن شهر زیبای گذشته نیست و از این فضاهای سبز درون شهر چیزی به نام سرسبزی را نمی بینیم که این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.

مسولان کشور؛ مهران پیشانی نظام و انقلاب است، مهران؛ قدمگاه زائرین ابا عبدالله الحسین شهرستان مهران که امروز به عنوان دروازه ورود به عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین حسینی است و خیل مشتاقانی که از سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری با امکانات روستا/ از عدم پرداخت حقوق کارگران تا فضای نامناسب شهرمهران

شهری با امکانات روستا/ از عدم پرداخت حقوق کارگران تا فضای نامناسب شهرمهران