مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-13سياسي

پیگیر احداث شهرک دامپروری 100 هکتاری شستا در نیر هستم


سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: از زمان حضورم در منطقه پیگیر احداث شهرک دامپروری 100 هکتاری شستا با ظرفیت 3 هزار رأس در این شهرستان هستم که از سال های قبل مسکوت مانده است.

- شهرام محمدی 24 بهمن در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: با جدیت تمام موضوع را پیگیری کرده و تلاش خواهیم کرد با همکاری بین بخشی دستگاه های مرتبط به نتیجه مطلوبی برسانیم.

سرپرست فرمانداری نیر به ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه از بعد کشاورزی و دامپروری اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر منطقه ای توسعه زیرساخت های کشاورزی، دامپروری و دامپزشکی آن است و اگر بخواهیم چشم انداز و آینده با ثباتی برای منطقه ترسیم کنیم باید در حوزه کشاورزی و دامپزشکی توسعه پایدار داشته باشیم.

محمدی با اشاره به نقش محوری مدیریت بهداشتی دامپزشکی در افزایش بهره وری و تأمین امنیت غذایی تصریح کرد: به طور یقین افزایش راندمان تولید و توسعه دامپروری و کشاورزی منطقه بدون تشکیلات قوی و کارآمد دامپزشکی میسر نیست.

وی بر ضرورت اهمیت و حساسیت دامپزشکی در تأمین سلامت و تضمین امنیت غذایی جامعه تاکید کرد و ادامه داد: نگاه شعار محور به دامپزشکی باید تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر احداث شهرک دامپروری 100 هکتاری شستا در نیر هستم

پیگیر احداث شهرک دامپروری 100 هکتاری شستا در نیر هستم