مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-13پزشكي

روش های تدریس در علوم پزشکی باید متناسب با تکنولوژی روز متحول شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تحول برنامه های آموزشی دانشگاه گفت: روش های تدریس باید متناسب با تکنولوژی های روز متحول شود.

از گروه علوم پایه خواستیم برنامه خود را ارائه دهد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جشن روپوش سفید دانشجویان پزشکی ورودی 97 در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران خطاب به دانشجویان پزشکی با بیان اینکه مسیری که طی کردید طولانی و ارزشمند است گفت: شفا از آن خداست و خداوند گوشه ای از توانایی خود را به پزشکان داده که باید قدر آن را بدانند.

قناعتی با اشاره به سرنوشت هم دوره ای های خود که گروهی راه طبابت و خدمت به وطن را پیش گرفتند و برخی شهید شدند و شماری مهاجرت کردند و عده ای هم راه تجارت غیر اخلاقی را در پیش گرفتند گفت: همه انسان ها در انتخاب مسیر زندگی خود ازادند و اما هر راهی را که انتخاب کردند باید عواقب و مصائب آن را نیز بپذیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خوب بودن و خوب ماندن سخت است افزود: شما باید تصمیم بگیرید که در آینده می خواهید چه راهی را ادامه دهید و پای تصمیم خود بمانید؛ با این تصمیم زمانی که به سن 60 سالگی من رسیدید از کارهای خوب نکرده خود تاسف می خورید و از انجام کارهای موثری که کردید خوشحال می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های تدریس در علوم پزشکی باید متناسب با تکنولوژی روز متحول شود

روش های تدریس در علوم پزشکی باید متناسب با تکنولوژی روز متحول شود