مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-13سياسي

160 رشته صنایع دستی به مجوز نیاز ندارد


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در همایش «تفویض اختیار به مدیران استانی» موارد تفویض شده در حوزه صنایع دستی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همایش تفویض اختیار به مدیران استانی بیان کرد: به منظور تمرکززدایی، تسهیل گری و ایجاد فضایی منعطف ماموریت هایی که با سیاست های کلان ستاد منافاتی نداشت به ادارات کلی استانی تفویض شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی افزود: ایجاد، اصلاح و تجهیز بازارچه های موقت و دائمی صنایع دستی، صدور مجوز برای فروشگاه های صنایع دستی، برگزاری همایش ها، جشنواره ها، مسابقات، نمایشگاه های ترویجی و نشست های تخصصی و آموزش عمومی و شاغلین، برگزاری و مشارکت در نمایشگاه های خارج از موارد تفویض شده به ادارات کل استانی هستند.

محمودیان در پایان به این نکته اشاره کرد که بر اساس دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 160 رشته صنایع دستی از 18 گروه فعال در زمینه مشاغل خانگی نیاز به کسب مجوز ندارند که این مهم در راستای رفع موانع تولید، تسهیل گری و فرصت سازی به ویژه برای بانوان شاغل در منازل انجام شده است.

محمودیان در بخش دیگری از سخنانش درباره بازارچه های نوروزی صنایع دستی گفت: بازارچه های نوروزی صنایع دستی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 رشته صنایع دستی به مجوز نیاز ندارد

160 رشته صنایع دستی به مجوز نیاز ندارد